Oğlum 15 aylık doğduğundan beri bu sorunu yaşıyorum kullanmadığım marka kalmadı primads bile aynı her gece uyandığında ıslak oluyordu her yeri artık pskilojim bozulmuştu bu durumdan tesadüfen geçenlerde bi markette can bebe gördük bi o kalmıştı onu aldık 2. Pakete geçtik çok şükür sadece 2 3 kere sızdırdı eğer sizdede sorun devam ederse canbebeyi denemenizi öneririm