Kızım 6 aylık alerjik bir bebek aptamil pregomin as içiyor. doğduğu günden bu yana kusuyor. Her beslenmeden sonra kusan bir bebek obezitenin tam tersi aşırı zayıf. Ek gıdayı doktor kontrolünde veriyorum gaviscon kullanıyorum ama mamasına katıyorum maması zaten kötü onu katınca hiç içmek istemiyor. Bugün mama sandalyesinde meyve püresi verdim öğürdü kıpkırmızı olup çıkardı. Biraz önce sebze püresi verdim yine aynı şey oldu 2 halı battı o derece kusuyor ve hep korku yaşıyorum çok bunaldım bu hafta gastroya götüreceğiz var mı benim gibi anneler tavsiyelerinizi bekliyorum