bugün rota ve menenjit aşılarının 2. dozunu olduk 3. ayda ilk dozlarda akşam bide gece ateşlenmişti calpol verdim atlattık ama bu sefer akşam 8den beri ağlıyor naptıysam olmuyor 2 3 dakika uyuyor bağırarak uyanıyor ateşi vardı düştü hala aynı cidii bişey olabilir mi aşı huysuzluğu mu yapıyordur anneler ?