Merhaba canım , Tv açıyor musun ? Eğer açıyorsan bence açma ve önüne kitap ver . Benim çocuğum hiç kitap okumamı sevmez ama resimlerinden ne olduğunu söylerim. Erken doğum yaptım 33+5 di şuan 14 ay 15 günlük olmasına rağmen gel, anne ,baba ,dede , anannne , attı ,attım , mama , aca(amca), dayy(dayı) ,emme, yemek yerken ham araba gördüğünde Handan, tavuk görse gel bili diyor . Ama ben doğduğu andan itibaren çok konuştum bezini bile değiştirirken söyledim.