Kızlar çok sinirliyim, bebeğim 43 günlük. 2 tane arkadaşımız geldi eve bu akşam. Ben kız arkadaşımla mutfaktayken, içeride eşimin arkadaşı bebeğimin elini öpmüş. Eşim bana çocuğu getirdi elini yüzünü ıslak mendille sildi ama nedenini söylemedi. Sonra ben içeri geçtiğimde farkettim o şahıs bebeğimin elini tutuyodu kalktı gitti zaten hemen sonra. Gidince içime kurt düştü eşime sordum elini tutuyodu yoksa öptü mü diye. Öpmüş meğersem iki kere. Ondan silmiş ilkinde elini. Benim melek kocamda o şahıs kırılmasın diye bişey dememiş. Duyar duymaz köpük şampuanla 3 kere yıkadım ellerini. Sirkeli ıslak mendille de sildim. Ona rağmen mikrop kalmış mıdır elinde. Kafayı yicem
Çocuğun bir tane bile aşısı yok kaldı ki uçuğu olan biri olsa ıslak mendil çıkarır mı o mikrobu. Ya elini ağzına soktuysa ben yıkamadan önce. Bir de diyo ki söyleyip kırsa mıydım. Çocuğun hasta olsa daha mı iyi dedim şimdide haklısın diyor.
O kadar yıkadım bir şey olmaz dimi içim hiç rahat değil