Ya ben mi pimpirikliyim doğrusu böyle mi olmalı bilmiyorum 2 aylık bebeğim var san simplex kullanırdım hiç işe yaramazdı bugün Nurse harveys kullandım ilk defa damlayı verdim yarım saat içinde uyudu o saatten beri uyuyor saat 9 gibi vermiştim normalde asla uyumaz bu saatlerde çocuğu dürtüp kontrol edesim var acaba böyle mi olması gerekiyor normal mi rahatladığı için mi uyuyor