Bebeğim mama ile besleniyor 50 günlüğüz akşam 6 ve gece 12 arası sürekli ağlıyor büyük ihtimalle kolik gündüzleri genelde uyuyarak geçiyor akşam üstü uykusu dan uyandığı gibi sabahki halinden eser kalmamış şekilde çığlık kıyamet ağlayarak kalkıyor gece 11 12 ye kadar ağlamalar devam ediyor mamayı değiştirdim fakat bu saatlerde mama da içmiyor gide gele gide gele çok zor veriyorum sap simplex kullanıyordum şimdi yanına ek olarak relactaz damla aldım ama sanki damlalar fayda etmiyor gibi önerileriniz nelerdir 😞