Kizlar tuvalet egitimindeydik fakat kızım alışamadı altına hep yaptı aynu şekilde sadece ben götürünce çişini yaptı söylemedi 31 aylik 15 günü geçti cunku bugun bez bağladım artik doğru mu yaptım acaba burnu akiyor çünkü sanırım çiş falan kaçırınca hasta oldu