akkoyun28 Bebeğim 4 aylık. Emmeye başlayınca göğsümden hemen süt gelmiyor. Süt gelene kadar kuvvetli bir şekilde emiyor. Artık çok acımaya başladı göğsüm. Normal mi ne yapabilirim