betul97_ ya çok stres yaptım ama hastaneler hastalık dolu çocuk ne zaman gidip gelse hasta oluyor zaten zehirlenme hattı mesuliyet kabul etmedikleri için direk ne olursa olsun hastaneye gidin diyor ben evde gözlemleyim istedim inşallah sorun olmaz ya bu da bana ders oldu bir daha çok daha fazla dikkat ederim yeter ki sorun olmasın 🙏🏻