Arkadaşlar merhaba oğlum 8.5 aylık sağlığımdan ötürü 5.aydan itibaren yanımda yatırmaya başladım ama yatakta artık çok hareketli düşecek diye korkuyorum hala iyileşemediğim için beşiğine de alıştıramıyorum mecbur yanımda yatması gerekiyor. Düşmesini engellemek için ne yapabilirim ?