gulkayaa bebeğim 6:30 aylık biz de 5:30 aylıkken başladık yemiyor zorlamak istemiyorum ama böyle olunca da aç mı kalıyor diye endişeleniyorum İştahsız bir bebek olmasından korkuyorum ayrıca Instagram‘daki annelerin öğün fotoğraflarını gördükçe de psikolojim bozuldu oğlum yemedikçe ben kendimi stresten yemeye veriyorum verdiğim kiloları almaya yoluna ilerliyorum😂