Kızlar kızım 1 yaşında geçmeyen ateş ve bademcik iltihapıyla bugün hastaneye yatışımız yapıldı. Sabahtan beri serum bağlı bir sorun olmamıştı az önce bir fark ettim kolu şişmiş taş gibi. Nasıl hemşirelere koştuk bilmiyorum. Bu hala gelene kadar nasıl fark etmedim bilmiyorum. Hem kendi doktorumuz hem nöbetçi doktor hem de hemşireler 2-3 güne geçeceğini söylüyor serumda şekerli suydu bir doku kaybı olmaz diyorlar ama öyle görmek beni kahrediyor ağlıyorum. Serum deri altına gitmiş emilecek diyorlar. Avuç içi taş gibi parmaklarını hareket ettiremiyordum biraz açıldı o şükür. Daha önce başına gelen var mı ? Kahrımdan ölücem


