Bebeğim 14 aylık oldu fakat bugüne kadar eline kaşık çatal vermedik hep biz yedirdik icirdik hata yaptığımın farkındayım ama artık kendi yesin içsin istyrm mamayı tek başına icebiliyor nasıl yol izlemeliyim bardak çatal konusunda yargılamayın ilk bebeğim 🥹