Kızlar 2 yaşında bir oğlum var sanki kimsenin çocuğu yok tek ve sadece benim oğlum var. Bir çocuk oğluma tepki mi gösterdi veya itti mi Allahh bana geliyorlar. Komşumun 5 yaşında kızı var oğluma sesini bile yükselttiğinde ki genelde oğlum kızı çileden çıkartıyor ben direk araya giriyorum. Bugün parkta 4-5 yaşlarında bir çocuğun oğlumu ittiğini ve vurduğunu gördüm o an benim o alana girişim cocuga karşı’ sakın bir daha o hareketi yapmıyorsun’ diye sert çıkısım aman Allahım. Ben bu durumdan aşırı rahatsızım ama elimde değil. Bazen eşim karsıdakininde cocuk olduğunu unutuyorsun diyo ama nafileeee. Ne yapmam gerekiyor