inci86 Kızlar çocuğum ılığa karlı hassasiyetli ondan karartma perde aldık güneşlik gibi beyaz.Ama muşamba tarzı ve aşır kokuyordu sizce yıkanınca geçer mi kullanışlı olur mu ya kafama takıldı
Birminikaslan inci86 benimki siyah ve fon perde şeklinde.. biz çok faydasını gördük ama bilemedim sizinkini
GezginPaNDa inci86 Ben kendi odamda da çocuğun odasında da karartma perde kullanıyorum ama muşamba gibi değil Bayağı bildiğiniz kumaş şeklinde ve herhangi bir koku yapmıyor Siz tabii ki önce bir yıkamayı deneyin Umarım kokusu geçer ya da iade edebilirsiniz
16momm inci86 muşamba gibi karartma perde hiç duymadım . Oğlumun odasında kullanıyorum fon perde gibi antrasit renk
inci86 GezginPaNDa ya nası desem hani yatak alezleri olur ya arkası muşamba gibi ya da ben mi yanlış görüyorum o tarz bişe ama güneşliymiş yani
gunay2007 inci86 o balkon için olmasın bende hiç duymadım öyle bir perde bende kullanıyorum güneşi ısıyı felan geçirmiyor çok memnunum normal kumaş kalın biraz diğer beyaz perdelere göre ama gündüz gece kapatınca zifiri karanlık oluyor baya da güzel
[silindi] minnakkofte rengi çok fark etmiyormuş ben acı kahve rengi aldım ama adam beyaz da alsan ışığı keser, ortasında siyah dokuma var asıl ışığı engelleyen o demişti
[silindi] inci86 4 yıldır kullanıyorum çok memnunum ben de güneşle uyanınca sinirleniyorum. hiç koku falan olmadı yapısı da kalın saten gibi
minnakkofte [silindi] hii anladım benimki öyle özellikli bişey değil bildiğimiz siyah renk güneşlik gibi.onlardan haberim bile yok 🙂😁
1prensessannesi inci86 stor perdelerin karartma olanını kullanıyoruz baya fayda ediyor muşamba gibi değil bildiğin stor ama arka tarafı karartma sistem
aselomerasaf inci86 hem çocuk odasında hemde kendi yatak odamda kullanıyorum siyah fon perde gibi çok memnunum kullanmadiysaniz iade falan edin isterseniz öyle bir imkan varsa