hdag benimki de öyleydi içmiyo daha doğrusu içemiyordu. Kaşıkla verdim hüpp diye boğazına kaçırdı bardakla verdim yine aynı en son biberona geçtim ilk başta sürekli boğazına kaçırıyordu şimdi çok şükür kaçırmadan içiyor günlük 50-70 ml arası. Her gün alıştırma yaparak verdim bacım ama az ama çok öyle öyle alıştı