Canım çok hatrlamiyorum ama çok kullandım ben onu mastit olmuştum böyle durumlarda kar zarar yapiyorlar ilaçları mecbur ağrı gecmynce veriyorlar tabi en güzeli parol ama bazen dayanlmyor bnmde o haldeydi hem antbytk hem onu kullandim diye hatrlyrum ama tabi sen doktoruna sor cocuk