Kızlar bebeğim 16 aylık ben kolay hamile kalan biri değilim ilk bebeğim de tedaviyle oldu. Bebeğimi 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum nasipse. Ama korunmuyoruz da tabi bu hamile kalmayacağım anlamına gelmiyor. ( nasılsa hamile kalamiyorum düşüncesiyle) Adetim gecikeli 2.gun bazen 1 2 gün oluyor bu şekilde. Ama hemen strese giriyorum üzülüyorum bebeğimi memeden kesecek olmama. Düşündükçe geriliyorum canım sıkılıyor ağlamak istiyorum ve bunu yazarken de gözlerim dolu dolu yazıyorum. 24 ayı tamamlamadan hamile kalırsam psikolojik olarak nasıl üstesinden geleceğim? Ne zamana kadar emzirebilirim? Bebeğim çok düşkün memeye Öyle böyle değil.
Bıraktırma düşüncesi kalbimi çok sıkıştırıyor darlaniyorum aklıma geldikçe.
Bu arada bile isteye tabi ki korunmuyoruz hamile kalırsam bu bizim için çok büyük bi mucize. Yıllarca dogal hamile kalmaya çalıştım olmadı çünkü. Ama meme ilişkisi beni mahvediyor. Cikmazda gibiyim. Birde hadi bi şekilde bıraktık diyelim. Mesela 2.dogdu ben onu emzirirken tepkileri ne oluyor ne hissediyorlar, istiyorlarmı?
Gönlümden geçen hamile kalacaksamda su donemi cok atlatmak istiyorum ondan sonra olsa cok güzel olur aslinda. tecrübeliler var mi ya biraz anlatin kizlar. Hayatımda beni zorlayan hiçbir konu olmadı bu kadar bebegimden çok ben bağlanmışım bebegime, emzirmeye🥺