arkadaşlarr bebeğim 5 ay 10 günlük kesinlikle uykularımız mahvoldu önceden gündüz uyurdu gece kalkardı annemin vefatından dolayı sürekli uyuma isteğinden dolayı bebeğimi de o şekilde alıştırdım ne yazık ki. (Geceleri düşünmekten uyuyamıyordum sabaha karşı uyuyordum bebeğide o şekilde alıştırdım) şimdi de düzen oturtmak için ortalama 2 haftaya yakındır sabah en geç 9.15te kaldırıyorum 3 uyku yapıyor 2 saat uyanık 1 saat uyuyor o şekilde en geç uykudan 18.30 kalkıyor 21.30 uyuyor veya 17.30 kalkıyor 20.30 uyuyor. ama uyumuyor.. emzirirken uyuyor yatağına koyuyorum 1 saat sonra kalkıyor ama yanıma alınca beraber uyuyunca 2-3 saat uyanmıyor. yanıma almayınca veya sakinleştirmeye çalışınca daha çok ağlıyor kriz geçiriyor meme verince susuyor. gündüz çok güzel uyuyor uyutunca 2 saate yakın bıraksam daha fazla uyuyor ama kaldırıyorum. artık bıktım gerçekten. bende uyusun sabaha kadar istiyorum 2-3 kere emsin uyusun ama mümkün değil. hayatımı yaşayamıyorum artık evde rutine bağladım gündüz uyanık olunca da (uyandırınca da) aşırı huysuz bir bebek oluyor. gece kalkıp gündüz uyuyunca böyle değildi.. gece gündüz dengesi bozulduğunu ve destekli uyuttuğumu biliyorum ne yapmam gerektiğini bilmiyorum çok uzun yazdım lütfen yardım edin:( artık hayatımı toparlamaya çalışıyorum ama mümkün olmuyor:(