tosuncuk25 Gözüm kapalı öneririm canımız doktorumuz :
Burçin hatipoğlu
Medicana zincirlikuyuda tamamlayıcı sağlık sigortasıylda anlaşması mevcut.
Bebeğim 1,5 aylıkken tanıştık kendisi ile bende doğum yaptığım hastanedeki cocuk doktorunu hiç beğenmemiştim çok kötüydü iyi ki iyi ki burçin hanımla yollarımız kesişmiş. Gereksiz asla ilaç vermez hatta çoğu zaman ilaç vermeden iyileştirdi bizi antibiyotiksiz iyileştirme çabasında hep asla asla antibiyotik vermek istemez eğer gerçekten gerekmiyorsa yoktan yere yazmaz yani. Asla gereksiz tahlil vs istemez. 2 senede sadece 2 kere kan tahlili yaptırdık oda rutin senelik.
Güler yüzlü, tatlı dilli odaya girerken ayağa kalkar odadan çıkarken bizi yolcular bayram, seyran erken/ geç saat farketmeden ulaşabiliyorum sadece mesai saatleri içerisinde 2 saat içerisinde geri dönüyor onun harici pazar günleri falan 30 dk içerisinde dönüyor mutlaka.
Ek gıda döneminde bana liste verdi her şeyi en ince detayına kadar anlattı ek gıdaya tam 6. Ayda baslattı mama+ meme gidiyorduk. Aşılarını kendisi yaptı hemşirelere yaptırmadı göz muayenesini kendisi yaptı 1 yaşına pediatrik göz doktoruna muayeneye gidebilirsiniz artık dedi o sekilde yönlendiriyor da cok seviyoruz kendisini ☺️