Cuma günü doğum iznim bitiyor. Cumartesi gidip rapor alacağım. raporu cumartesi almamın sebebi görev yaptığın il dışından ancak haftasonu rapor alınabiliyor. Merak ettiğim konu bayramın son günü pazartesiye denk geliyor. Yani Salı günü rapor almam gerekecek. Acaba hafta içi olmasına rağmen bayram sonrası olduğu için görev yaptığım il dışından alabilir miyim