demir2606 Merhaba anneler bebeğim 7 ay 29 günlük ancak desteksiz oturamıyor emekleyemiyor kendi kendine oynayamıyor biraz tembeliz ama nezamana kadar böyle sürer baktığında yaşına 4 ay kaldı ama hiçbir gelişim göremiyorum… 9.aya kadar bir şeyler değişir mi
Deletedmom192 demir2606 emeklemesı onemlı degıl. Ama benım doktorum altı aykıkken ellerını one koyup oturabılmesı lazım demıstı.
oylesinebiri__ demir2606 doktora götürücem maelesef normal mi bilmiyorum tam oturamiyor sağa sola devriliyor emekleme yok
demir2606 oylesinebiri__ emekleme olmayabilir ama desteksiz oturmayı 9.aya kadar bekliyorlar 10 gün var daha belki oturur
oylesinebiri__ demir2606 ya aralarında 4 gün olan bebek ondan önce emekledi dönüyor kalkıp tutunuyor koltuklara benim ki daha desteksiz oturmuyor tek başıma oturup oynamıyor
annesinintatlisi Bebeğim 8 buçuk aylıkken emeklemeye başladı yaşına yakın yürüdü bence bir süre daha gozlemleyin
demir2606 annesinintatlisi hiç çabalıyormuydu öncesinde çünkğ benimki yüzüstü yattğında çığlık kıyamet
annesinintatlisi demir2606 uzanabilecegi yerlere sevdiği eşyalardan koyun ya da ilgisini çekebilecek şeylerden, onlara ulaşmaya çalışırken emeklemeye de başlayacak biz öyle yapmıştık. Benim kızım da yüz üstü yatırınca ağlamaya başlıyordu hazır olunca kendileri çabalamaya başlıyorlar
ecekrk demir2606 yani nasıl acaba hemen mi devriliyor yoksa 5-10 dk duruyor mu benimkide 7aylik 1 aydır oturuyor ama devrile devrile yüz üstünden dönüyor ama sırtından donmuyor mesela her çocuğun gelişimi farklı
demir2606 ecekrk birkaç dakika durabiliyor ama sonra devriliyor sırtüstünden yüzüstüne dönüyor sıkıntı yok onda ama oturamaması üzüyor beni
onbesagustos demir2606 7 ay 24 günlüğüz yeni başladı emeklemeye vakti vardır daha endişelenmeyin hem her bebek emeklemez ama desteksiz oturamıyorsa götürün bence doktora 👍
demir2606 onbesagustos götürdüm 9.aya kdar normal dedi :/ bekleyeceğim 9.ayı emeklemesi evet şaet değil ama en azından oturabilse 🥺
demir2606 oylesinebiri__ maalesef her bebek farklı benimde arkadaşımın kızıyla aramızda 1 ay var o 7 aylık emekliyor oturuyor biz 8 aylığız hiçbir şey yok
onbesagustos demir2606 7 ay 24 günlüğüz yeni başladı emeklemeye vakti vardır daha endişelenmeyin hem her bebek emeklemez 👍
gg3848 demir2606 emekleme bir gelişim basamağı değil hiç emeklemeyebilir benim kızım yeni 8 aylık oldu 7. Ayın son günlerinde bir anda sürünmeye başladı ama oturması önemli 9. Aya kadar zamanı var onunda üzmeyin kendinizi bir bakarsınız oturur kilosu var mı
cLearQueen Benimki yuzustu dururken kollariyla kendini yukari kaldiramiyo uuzun sure kollari gucsuz gibi
oylesinebiri__ cLearQueen benim kolu altında kalıyor 🤣 çıkaramıyor ağlıyor ben düzeltiyorum ne olacak böyle