
Merhaba herkese. Ailem bebek haberini duyunca oğluma beşik almıştı fakat oğlum 2 senedir toplasanız 2 kere yatmamıştır, yani sıfır gibi. Beşik tertemiz duruyor. Altında 2 adet çekmece mevcut. 2 ya da 3 kademeli şuan tam hatırlamıyorum. Ebebekte çekmecesiz modeli indirimli 10 bin şuan. Bambu yatağı, yan korumalıkları ve cibinliği yanında olarak 4 bin düşünüyorum. Az da olsa pazarlık payı vardır🙏🏻