ayseguloget Kızlar merhaba oğlum 62 günlük akşam aynı saatte sürekli ağlıyor mızmızlanıyor sizde yaşadınız mı hiç atak mı acaba bu
nuiz ayseguloget benim bebegimde 50 gunluk benim bebegimdede var genelde 19-19:30 gibi basliyor ciddetli sekilde agliyor sonra sakinlesiyor ama cilginca agriyor gaz sancilarida var doktorumuz kolik olabilecegini soyledi
ruveyda_34 ayseguloget kolıktır buyuk ıhtımalle canım benım oglumda oyle aynı saatlerde aksam olunca aglama krızı tutuyor
hilalasenasc Kolik bebekler genelde öyle olur belli saatlerde ağlar 2 aylık bebekte ortaya çıkar mı bilemedim ama
hilalasenasc ayseguloget hiç bilmiyorum valla yakın arkadaşımın bebeği kolikti o 1 aylıkken belli oldu 2. Ayda belli olur mu bilemedim
ayseguloget hilalasenasc ne bileyim emmede bile durmak istemiyor iciyor iciyor cekilip agliyor sutte var masallah yani agzinda gozukuyor tuhaf yani
maygirl ayseguloget bilemiorum ama koluk bebeklerin en belirgin ozelligi ayni saatte baslayip bi sure snra hergun yine ayni saatlerde aglamasini bitirmesi..ek olarak elbet gaz vardır ama gazın saati olmaz.
patatess ayseguloget Bizim de o dönemlerde başlamıştı ama kolik değildi cadı saati mi ne diyorlar. Ilk zamanlar akşam 10 gibi başlayıp 3-4te uyuyordu gece. Sonra geriledi yavaş yavaş bitti. 1 ay kadar sürdü sanırım bizim. Ama gazdan falan değildi sonradan emin olduk.