Komşumun kızı özel bir çocuktu çok detayları bilmiyorum ama o da ilk okula kaynaştırma öğrencisi olarak başladı . Okul içindeki durumu sınıf içindeki uyumu belirliyor sanırım. O kız mesela uyum sağlayamadı sağa sola saldırıyordu çok sorun yaşadılar rehberlikle görüştüler orda tam ne oldu bilgim yok ama özel eğitime devam edilmesi gerektiğine karar verildi ya bir belge çıkarttılar ya da yeniden rapor düzenlendi süreçten çok emin değilin yanlış söylemek olmasın sadece annesinin dediği şey sınıf içindeki duruma bakacaklar olmazsa özel eğitime başlayacak demişti