alisinannesiiii Selam kizlar benim oglum 2 yasinda bebek arabasini sevmiyor sevdiremiyorum disarida yürüyünce bi zamandan sonda yoruluncada binmiyor yere oturuyor agliyor kaldiramiyorum bagriyor Yardimmm lütfen Nasil tekrar bebek arabasini sevdirebilirim
Dondurmalikahve alisinannesiiii Yani yaşı büyümüş zaten seveceğiniz zannetmiyorum. Pandali veya ebeveyn kontrollü bisikletlere bakabilirsiniz
deniz_9555 alisinannesiiii valla biz arabayı 1 yaşında felan bıraktık. O kadar sevmiyordu 😂😂😂😂😂 yürüyünce yorulunca da bir yere oturuo biraz dinlenip devam ediyorduk yolumuza
doruk14 alisinannesiiii 6 aylık oğlum bile sevmıyor 😂😂😂 yürüyüşe cıkayım dıyorum arabada durmak ıstemıyor 😏😏😏zaten sabıt kalmayı sevmıyor oturtöaya calısıyorum oturmuyor hep ayakta durcak yada evın ıcınde gezıcez o yuzden pusetle bebek arabasına koyup pek dısarıya cıkmak mumkun olmuyor
alisinannesiiii Benim oglum malesef devam etmiyor yerlere atiyor kendisini sürekli kendi dedigi olsun istiyor Scooter aldim bisiklet aldim ben arkadan tutar destek olurum diye ama onlari bile istemedi sevmedi Nasil yapacagim hic bi fikrim yok
aslanim06 monarosealp34 nokta atışı 25 Kasım doğumlu 😅 oklava gibi dümdüz ediyor kendini yok tövbe o totosunu indirmiyor aşağı 🤦🏻♀️
Usnac1995 alisinannesiiii Benimki 1 yaşına kadar iyiydi sonrasında bindirince bıçağa oturuyorum gibi ağlamaya başladı 😂 Sonra nerden esti bilmiyorum 2 yaşına girmek üzereyken binmek istedi. Şuan 2.5 yaşında arabasız bir yere gitmiyor. Kendi istedi ama ben artık vazgeçmiştim. Sizde ara ara deneyin belki yol da yoruldukça istemeye başlar.
byzyldz alisinannesiiii bizimki de 9 aya kadar bindi sonra bindiremedim globber bisiklet aldık 11 aylık çok seviyor inmiyor hatta çoğu zaman