Ben de baby me nin granül toz deterjanini kullaniyorum yaninda da yumusatici almistim yine e bebek ten de benim oglumun her iki yanaginda toplu kabartili kirmizi kekeler var iki ay oldu doktora götürdüm egzema falan bisey yok dedi krem vermedi gecer dedi ama gecmiyor ilkin bi yanaktı simdi digerine de gecti deterjandan mi yumuşatıcıdan mi bilmiyorum yün yelekler de giydiriyorum acaba ondan da olabilir mi