Poyrazmom0 gazdan ağlaması da kötü izin vermesede biraz dayanıp ağlasada yapın ki rahatlasın, aynı 2.5 aylıktı dediğiniz gibi dövmüşüz iğne batmış gibi kızarıp ağlıyodu arabaya bindik sustu acile gittik doktora nesi var anlayamıyoruz biz demeye ve güldü gazı var sadece kesin arabaya binincexs susmuştır dedi o hareket bağırsakta dda hareketi aağlıyomuş ve rahatlıyomuş varsa imkanınız araba yapabilirsiniz ya da sallama ileri geri
Hani alıştırmicam diye düşünürsünğz belki ama birde kolunuz boyunca yüz üstü yatırıp sallayınca da iyi geliyodd elinde kafası kolunuzda karnınız o pozisyon,birde acilde doktor uykusundan uyandıeıp sağdan sola genitalinin üstünü ezerek masaj yaptı ve ayak parmakları ağzına girceklik katladı patır ptır çıktı hatta ben bu kadar katlayıp eğebilirmiyim belini demiştm zaten 2 ay önce karnınızda böyşeydi esnek vücutları dedi yani uzun yazdım ama insan çaresiz oluyo hele ki ağladıkca siz sakik olursanız oda rahatşar her duygumızu okadar hissediyolarki mıknatıs gibi çekiyolar hislerimizi korku endişe vs hami insan kıyamıyo korkuyo tecrübesizlik vs bende elimden geldiğince anlatmak istedim fayda olur inşallah🌸