Ogulluana evet zaten eş yanında çalışabiliyorlarmış yasağı yokmuş bir dükkan açarsak benim adıma olacak her şey. Bi malımız arabamız var onunla bir şey yapmak istiyoruz ama riske girmekten de çok korkuyoruz açıkcası. Çünkü bir dükkanı kime sorsak kazanamıyoruz girmeyin diyorlar, e siz neden yapıyorsunuz bu işi diyince cevap yok kimse yardımcı olmuyor. İnşallah sizin de işiniz gücünüz rast gider bizde hiç öyle bir imkan da yok 🫠 sizin eşiniz hangi durumdan emekli oldu maaş bağlanması ne kadar sürmüştü? İki ay oldu bizde gelen giden yok