Kızlar bebeğim 6 günlük sarılıktan bugün yatışımız oldu 12 de yarın sabah taburcu olacağız inşallah doktor böyle söyledi sınır 15 dedi 17 çıkmış sapsarı idi çocuk koyalı küveze kavi ışığın altına 8 saat oldu bembeyaz rengine döndü inşallah yarın kanda bakacaklar ne kadar inmiş diye eve gittiğimde bidaha tekrarlamasın diye evde ne önlemler alınabilir okumuştum bi yerde gündüz gün ışığı akşam da beyaz ışık açık kalsın dediler erken doğdu bebeğim 35+6 haftalıkken minicik tavsiyelerinizi bekliyorum