Piyasada ki tüm damlalarını denedim. Bize en iyisi o geldi.
Benim bebeğim boguluyrodu içiremiyordum sütüne mamasına katıyordum öyle veriyordum. Önce bebeğini beslediğinizde mutlaka üst gazını çıkarın. Yoksa asagıya iniyor aşırı gazlı oluyor. Bizim bebeğe bu gaz damlası çok iyi gelmişti. Bir de bir masaj var onu yapıyordum pıt pıt çıkarıyordu. Kolaylıklar diliyorum. 4 ay çektik.