Kubok Kızlar ben geçen yaz bebeğimin kıyafetlerini yıkamış kaldırmıştım. Bugün yazlıkları çıkarayım dedim üstlerinde sarı leke olmuş çoğunun. Temiz kaldırdığıma eminim. Bu neden olur nasıl çıkar . Bilgisi olan var mı