Hayırlı Cuma’lar dilerim öncelikle benim dün 1 aylık olunca aşımız vardı ben evde de bulunsun diye Ağrı kesici yazdırdım dün çok huzursuz değildi ve aşının etkisi olmaz diye vermedim ama gece 4 beri huysuz sabah 1 çay kaşığı verdim nette okudum hep ilaç hakkında olumsuz yorum var yan etkisini gören varmı?? Ayrıca dün sağlık ocağı d3 verdi kabız yapıyor bu ilaç diye okudum dedim yapmaz dedi memnun kalan varmı yada hangi marka alayım ben