[silindi] sincapailesi ben de çok fazla ‘ay’ ve ‘ya’ kullanıyorum 😅 Ay yapma yaa Bıktım bunlardan ay Ay ne diyosun Yok yaa 😅😅
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sincapailesi az önce görümceme doğum anımı anlatırken fark ettim 😂 “işte gari” yi çok kullandım😂pekte kullanmazdım aslında ama 💁🏻♀️🤣