Kızlar ilk önce acile gittim 5 gün önce falan rahim ağzında yara bar dendi polikliniğe gittim bugün doktor yara değil bu bu ara da 3 ay önce doğum yaptım doğumun karşılığımda verilen emek sonucu tahriş gibi birşey dedi sıkıntı olacak bi durum değil dedi smear aldı yine sarı alımtım oluyor birazda kaşık ağrısı bek ağrısı hiç böyle bi durumla karşılaşan oldu mu normal doğum yaptım bu arada lütfen bilgi verir misiniz