dgltkn ben bebeğim doğdugundan beri dışarda emziriyorum otobüs durağında bile emzirmistim emzirme ortusu olunca aşırı rahat oluyor benimde çevrem yok konuşacak kimse olmayınca disari çıkmakta insanın bunalmasını geçirmiyor maalesef ki ama bebekler dışarı çıkmaya korkmayın emzirmeye uygun giyinin birde örtü oldu da bitti