cbaykus biz kremleri kullandık probiyotik kabızlığı geriledi ama fitil kullanmadık sonra tekrar başladı doktor bu sefer duphalac şurup verdi kakasını yapana kadar 3 çay kaşığı ver sonra verme dedi tekrar yapmayana kadar öyle yaptım baktım bu sefer de batıyor günde 1 çay kaşığı verdim bi 13 gündür hiç vermedim yürüteçe koyduğum için sürekli hareket halinde bağırsakları çalışıyor demmeki bol bol su zeytinyağı hindistan cevizi yağı verdim sürekli fitil yaparsanız daha da yırtık oluşabilir fitili zeytinyağıyla yumuşatıp yapın beni tekrar götürücem bunun için