Aminem KYAG2509 evim 2 1 ama ben salonu kullanmıyrm misafirden misafire yazın salonda oturuyrm kışın oturma odasında 1 1 bir gibi kullanıyrm gayet iyi oluyo ama kızım yürüteçe binince salonunda açcam kosustursun diye 😃
ElizErva KYAG2509 3+1 ama temizlemek zor oluyor büyük ve geniş evim var çok zorlanıyorum bebek olunca
KYAG2509 Misskokulum ben nerde uyutacağımı şaşırıyorum mesela.Yemek yaparkenki serüvenimi hiç söylemiyorum.Bina yalıtımıda sıkıntılı olunca keten helvalık oluyoruz😆😆
03saliha06 KYAG2509 işte o tamda benim 😂iki kişiyken iyiydiyde çocuktan sonra kötü oldu ne kadar tabak tencere varsa hepsi halının üzerinde kilit falan aldık ama bana mısın demiyor uyurken sessizlikte cabası ama son 5 ayımız tayinciyiz inşallah 😊
Nefes KYAG2509 70 metre2 evimiz biraz daha büyük isterdim çünkü eşyamizda çok çocuğu hiç bırakamıyorum eşyaları kaldırsam koyacak yer yok en azından Bi minik depo kiler falsn olsaydı iyi olurdu
ArjenUmut 3+1 Ama kışın 1 oda da yaşıyoruz :) evin diğer odaları soğuk kalorifer yok elektrik sıkıntısı çok odun sobası kurduk orda yaşıyoruz :) ben mutfağa gidince kutuplara gider gibi sarınıp gidiyorum :)
Aryasare ArjenUmut 5 sene bizde sobalı evde yasadık mutfaga giderken eşimle montumuzu sapkamızı atkımızı giyer öyle giderdik 😂
Bidik KYAG2509 1+1 evdeyim kapalı ceza evi gibi ya tanıdık kimsede yok kutunun içindeyiz bebeğim çok sıkılıyor çok üzülüyorum