Aysedemir__ kaynanam sipral taktır diyo da eşim gerek yok diyo eşim korunuyo ama hamilelikten önce sorun yoktu öğle korunmasına ama bide prezervatif patlar bişey olursa ne olcak diye aklımda deli sorular ama spirali de istemiyorum daha doğum yapalı 36 gün oldu 40 ımın üstüne adet gördüm şimdi daha gazla korunmamız gerekecek yani bende tedirginim valla