omerinannes104_ Kızlar başına gelen varmı 19 aylık oğlumun elini kedi tırmaladı. Doktora götürdüm hemen kuduz aşısı yapıldı. 4 doz denildi. 4 doz da fazla gelir diyorlar elinde çok bişey yok aslında diye. Arada kaldım başına gelen varmı 😞
ebrumiragok omerinannes104_ 2 doz yapılıyor kızım 1 yalındayken ısırıp tırmaladı iki doz vurdurduk bir problem olmadı sonrasında
merveer96 omerinannes104_ benimde oğlum 19 aylık 4.dozumuz yeni bitti. Riske girmedim bana götürme dediler hatta bir şey olmaz vs ama ben o riskle yaşayamazdım çok üzüldüm ağladım ama normal aşı gibi hafif geçti sadece aşı sonrası alerji oldu bizde ve ateş. Çok geçmiş olsun
omerinannes104_ patatess başına gelen bi iki komşum var acil dönüşü gördüler de bahsedince öyle dediler. Küçük daha ağır gider diyorlar 😢
patatess omerinannes104_ Bunu doktor da göz önünde bulundurmuştur zaten. Kuduz ölümcül bir hastalık belirti çıkınca geri dönüşü yok biliyorsunuz. Doktor da o yüzden aşıdan sakınmaz biraz ağır gelse de. Ucunda ölüm var sonuçta. He tabi siz kediden eminim kuduz değildi yaptırmam derseniz o size kalmış. Ama bu konuda doktorunuzu dinleyin bence komşularınızı değil.
omerinannes104_ ebrumiragok bizde de çok birşey yok o yüzden emin olamadım bide öyle duyunca insan ikilemde kalıyor ister istemez
Nacafa omerinannes104_ virüs çocuğunuzun vücudunda olsa en az 30-40 gün sonra belirti gösteriyor ve o zamandan sonra da dönüşü yok ölüme sebep oluyor bunu biliyorsunuzdur. Benim çocuğumu da kedi tırmaladı 4 doz aşısını oldu içim rahat
fsfsfsg omerinannes104_ benim kızım 15 aylıkken kedi tırmalamıştı. 4 doz kuduz 1 doz tetanoz olmuştu. Siz tetanozları tamamlamışsınız ona nedenle gerek duymadılar herhalde. Bizde kuduz aşısının hiçbir yan etkisi olmadı. Sadece 4 kere hastaneye gitmek zor oluyor. Aslında kediden kuduz geçme olasılığı çok düşükmüş ama her ihtimale karşı yapılıyor. Geçmiş olsun.
Eylulzeynep8 omerinannes104_ Oğluma da yapıldı o kadar gerek var ki yapılıyor Allah korusun kuduzun çaresi yok
merveer96 omerinannes104_ bacakları ve karnında kücük kücük kırmızı sivilceler oldu doktor zaditen verdi o süreçte kullandık sabah akşam. Kaşınması yoktu ama vucudu dolmuştu
Badem4242 omerinannes104_ neyi çokmuş pardon ? Ölümcül bi hastalık Kuduz . Kızım 15 aylıktı bu Nisan ayında 4 doz olduk hiçte yan etki olmadı . Korkmayın ateş falan çıkmadı bizde bile .