
Yenidoğan döneminde kullanmıştım hatta 1 yasina kadar bir problem yaşamadık. 20 gunlukken alerjik bebek olduğunu öğrendik. Diyet , deneme yanılma yoluyla belirli sure ilerledik. 1 yaşından sonra ecowell kullanmıştım sonra o an bulamayınca aciliyetten tekrar mustela aldim ama döküntüler olmaya başladı bizde tekrar alerji testini tekrarladık ama birkaç ot ve bi iki besin dışında bise çıkmadı. Nemlendirmek icin de mustela stelatopia kullanıyordum sonra onun da şampuanı çıktığını ogrendim onu alayim diye yorumlara bakarken birkaç yorumda alerji tepkisini gördüm ve dank etti ecowell kullanirken vucudunda döküntü yoktu musteladan sonra başlamıştı ama daha önce kullandığım için aklima gelmemişti hemen ecowelle geri gectim. Banyo sonrasi cocuk kıpkırmızı yaygın kızarıklık oluyordu hatta cok mu sıcak yıkıyorum diye düşünüp surekli suyu ilittim ama yok gecmiyor meğerse mustela alerji yapmış. Icerik mi değişti yoksa bize denk gelende mi sorun var bilmiyorum ama kullanan anneler sizlerde takipleyin umarim baska kimse karşılaşmaz bu durumla