13 aylık diyet açma aşamasında kakada kan geldi ve alerji doktoru 1 yaşından sonra kakada kan beklemeyiz vermeye devam edebilirsin gibi rahat bir cümle kullandı ama garip geldi açıkcası çünkü bu zamana kadar duydugum hep kan ciddi bir belirti ve direk diyete devam edilmesini gerektiğini biliyorum şuan ne yapıcagımj bilemedim