Eşim arıcılığa merak sardı ben böyle çevremizden çok etrafa da birazcık bir yarar olsun istiyorum mesela arı poleni insanların arayıp da bulamadığı bir şey ama bizde fazlasıyla var hatta ben biriktiriyorum Hani belki bir ihtiyacı olan olur falan diye daha zamanı geldiğinde de atıyorum fiyatı 1000 liraysa insanlar bana 500′e ver 600′e ver falan diye böyle eşimin kanına girmeye çalışıyorlar ve şimdi hiç ticari zekası yoktur Hemen inanıyor kar yapması gereken yerde İki senedir komple zarar yapıyor artık bu sene birazcık Ben ele almak istiyorum hani fiyatı bana sorduklarında En azından 1.200′e ben 1.200 derim kimsede bana nazını geçiremez Yani bizim ballarımız şöyle en en baba Şeker hastasının bile şekerini çıkartmıyor bunu doktor bile gördü yani istiyorum ki böyle dışarıya da satış olsun neler yapabilirim Bunu nereden Ben satışını yapabilirim Bal olsun polen olsun