papatyam2608 Benim bebeğim 38de 34 ile uyumlu doğdu. Her şeyi 34 haftalık bir bebek gibiydi. Hatta boyu 31 hafta ile uyumluydu ve 10 gün yoğun bakımda kaldı. Emme refleksi yoktu. 5. günden sonra emzirmeye çağırdılar. İlk 2 gün gittiğimde tutmadı bile. Biberon ile besleniyordu yoğun bakımda ve orada emzik tutuyordu. 11. gün eve geldik. Çocuğu resmen memeye bastım. Baya yapışık geziyorduk. Saatlerce memede tuttuğumu bilirim. Yatağa yatırır, üstsüz yanına uzanirdim ya da üstüme koyardım. 15-20 günde tam olarak aktif emmeye başladı diyebilirim. Şuan 9 aylık. Hem meme hem mama gidiyoruz. Emziği sözde tutuyordu ama eve gelince bir daha asla tutmadı. 40 cc anne sütü yine iyi bence minik bir bebek için. Doktorum bana o zaman önce 30 cc mama ver, ondan hemen sonra emzir derdi. Biberondaki mamanın doyuruculuğu ile arkasından memeyi de güzel tuttu benim bebeğim.