_YanakReisinAnnesii perla_ limonlu salatası,çorbası vs çok güzel oluyor ama ben aşerip yedikten sonra kusup tiksindiğim için çok yiyemiyorum artık içim bi tuhaf oluyor 🥲
_YanakReisinAnnesii perla_ ikisi de güzel,çorbasını annem yoğurtlu yapıyor sarımsak falan çok yakışıyor
hndathn perla_ oğlan da un helvası allah affetsin hıc sevmem😵💫🤢🥴 ama hamile olduğumu bilmiyordum kızımda yesıl kabuklu eksı mandalina 2 aylık falan hamileydım galiba