Kızlar bebişim 43 günlük doktor bu damlayı vermişti. Reçeteye de günde 1 damla yazmış. Kullanıyorum ama dozu az olduğundan sanırım çok etki etmiyor gazdan ağlıyor çocuk yine. Doktorun numarası yok soramıyorum dozu arttırsam mı diye. Siz kullanıyorsanız kaç damla veriyorsunuz bebişlerinize