saziyeenginalya o zaman söyle diyim çocuk aglamiyor doktorda gerek yok dediyse kafanıza göre mama vermeyin.hasta falan olduysa Kilo alımı az olmuş olabilir 1 hafta boyunca sık sık emzirin ve Kilo takibi yapın eğer hala almıyorsa başka bir çocuk doktoruna özellikle çocuk dötürü olsun ona götürün ama acele etmeyin mama için derim. Günlük 5 6 cisli bezı varsa kaka da yapıyorsa sorun yoktur beslenmede