ZeydsMom biroglanannesii1 o şey iste cocuk yapayim evliligimi kurtaririm kafasi. Bi tane erkek dogurayimla ayni . Cok uzuluyorum boyle kadinlari gorunce. İstenmedigini bile bile nasil yapiyorsun yani hic mi gurur yok. Eskiden vardii hala da devam ediyor bu kafalar.
Huma_kus34 uykusuzanne__ Allah Allah burada birkaç anne koruma haplarının yan etkilerinin olduğunu söyledi ben de korktum o yüzden başlamadım
Elfgrn Dedektifgadget duş başlığının kafasını çıkarmış kalan Boruyu içine sokup açmış suyu içini yıkamış dediğine göre
-SweetPanda- Elfgrn Hsnsnsnshah hanii evlenmeden olmuyoduuu😂😂 o zaman bende korunmak fikirleri tükendi😂
LezizeNine ZeydsMom ucunda ölüm varsa ancak o şekilde yaptırırım onu heralde tüpleri bağlatmak falan kadının fıtratını bozduğu için çok günahmış. Ama başka türlü de güvenilir yöntemler değil maalesef
ZeydsMom LezizeNine ben guya bu dogumda yapacaktim ama doktorum yapmayacagim dedi. Gunah yasin cok degil vee geri donusu yok dedi. Kac cocuk sonrasi baglarsin dedim 7-10 tane dogir bakarim dedi 🤣 yani hicbirzaman
LezizeNine Elfgrn ya saçma bulup gülüyoruz bazen dalga geçiyoruz bi de üstüne trip atıp küsüyorlar hem cahil hem de sonuna kadar yaptıklarını savunuyorlar 😂
Elfgrn LezizeNine 🤣🤣 salla ya onlara laf anlatılmaz. Bazen eğlenmek iyi geliyor, o yüzden salla gitsin ben onlar sayesinde biraz daha gülüp günümü geçiriyorum. Sonu yok bunların
LezizeNine ZeydsMom hahah 7-10 tane imkansız benim 2 tane var ancak onları büyütürüm 😂😂 biz geri çekilme ve condomdan devam 🤣
cicekcimm uykusuzanne__ merhaba acaba doğumdan ne kadar sonra kullanmaya başladınız. Bende kullanmak istiyorum da