Betbetbet merhaba canjm.. bende de vardi bentonit kil içtim gecti. Bebekligjmde annem bolca antibiyotik icirdi. Karnimda absürt bi şişlik vardi. Dilimin üstü bembeyazdi. Megerse dildeki beyazlik, bagirsaktaki inatçi kandida mantariymis. Arastirdim bentonit kil çozumunu buldum. Ictim , cocuga da icirdim. Beyazliktan kurtuldum. Yaklasik 1 yildir icmiyorum ,dilim hâla kipkirmizi. Cogu mantardan kurtulmuşum.